2016. január 14., csütörtök

Farsangi álarc és királylány süveg

Igaz ezt az álarcot nem farsangra készítettük a lányokkal, hanem még szilveszterre, de farsangra is egy egyszerű ötlet lehet ez. 
Hozzávalók:
  • vastag karton
  • krepp papírok
  • vékony gumi
  • színes ceruzák, ragasztó, olló, formalyukasztó...
  • lelkes gyerekek, akik kidíszítik az üres papírokat :)
A süveghez kivágunk egy háromszöget, megtűzzük az oldalát, a fenti részén belülről áthúzunk rajta pár csík krepp papírt, az lesz a dísze. gumit teszünk az aljára, amivel a fejre lehet rögzíteni. Odaadjuk a gyerekeknek, hogy kidíszítsék kedvük szerint.
Az álarchoz nekem nem volt sablonom, így szabadkézzel egy gyerekszemüveget méretnek alapul véve rajzoltam egy álarc formát a vastag kartonra és kivágtam, a szemek helyét is. Kilyukasztottam oldalt (egy hústűvel..), és gumit húztam bele, ez tartotta a fejükön az álarcot. Aztán ezt is kidíszítették kedvük szerint.
Kis lelkes díszítők.
 Kééész.
 Két kis cuki álarcos hercegnő :)
 Cukikkal.
 Mi nem öltöztünk be, de azért a színkód megvolt ;) Főleg az övemen :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése