2016. február 29., hétfő

Húsvéti ajtódísz papírtányérból

Egyszer már ki tudja, mihez, vásároltam 100 darab papírtányért. Azóta vadászom a papírtányéros ötleteket, és most találtam is egy cukit húsvétra. Gyerekeknek való, persze, gyorsan és könnyen el lehet készíteni, de látványos is. Az ötlet innen van, nem is változtattam rajta semmit, csak a barihoz nem vattapamacsot használtunk, hanem rendes egyben lévő vattát, amit Editke tépett méretre. 
Hozzávalók:
  • papírtányér
  • vízfesték
  • színes papírok
  • vatta
  • papírragasztó
  • ragasztópisztoly
A papírtányérokat tetszés szerint lefestjük egyszínűre. A nyuszihoz vágunk fület, fülbelsőt, tappancsot, orrot és bajuszt, ezeket szépen felragasztjuk, rajzolunk neki arcot. A csirkéhez vágunk papírból lábat, csőrt és egy kis bóbitát, ezt is felragasztjuk, neki is rajzolunk arcot. A barikához ragasztópisztollyal felrögzítjük a tányérra a vattát (a szőrt), majd vágunk neki fejet, rajzolunk arcot, és még kell neki láb is, és készen is van. Fázisképeim azért nincsenek, mert nemes egyszerűséggel nem tettem bele a memóriakártyát a gépembe, és anélkül fotóztam, és mivel a gépem kicsit gyalogkakukk, így nem jelzi, ha nincsen benne kártya, vígan fotóz anélkül is.... :D Ez az én formám. De Editke készítette amúgy a kis fejeket, ha hiszitek, ha nem.





Most ezek a kis húsvéti állatkák vannak a belső ajtóinkon, könnyes búcsút vettünk a busófejektől, azokat annyira szerettem, remélem majd ezektől az állatkáktól is jobb kedvre derülök reggelente :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése