2016. március 17., csütörtök

Felnőtt színezők

nem csak felnőtteknek, ez lehetne ennek a bejegyzésnek a mottója. 
Ez nem is egy igazán kreativ bejegyzés, már nem az én kreativkodásomról szól, hanem Editkének az ügyességéről. Lehetne egy olyan címkém is, hogy hencegős bejegyzések, lehet, hogy csinálok is egyet :P Mert igaz, ami igaz, büszke vagyok Editkére, több dolog miatt is, de ami itt most majd bemutatásra kerül, az a színezés iránti olthatatlan vágya :) Szereti persze a gyerekeknek való színezőket is, elsősorban (ki gondolná...) a Jégvarázsos fajtákat, de egy ideje szívesen színezi az én felnőtt színezőmet, én meg hagyom neki :P Mert olyan kis lelkes, meg mindig megcsodálja a falon, hogy milyen szépre is színezte :) A lényeg, hogy elégedett a saját munkájával, ugye. 
A felnőtt színezőkről amúgy sok mindent el lehet mondani, amit az enyémnél lényegesen jobban látogatott dizájnerblogok (wáóóóó, ezt most olvastam, és muszáj voltam egyből fel is használni ezt az új szavamat, hogy beépüljön a mindennapi használatomba) le is írnak szépen szabatosan, én azt látom, hogy Krisztián meg Editke is imádja, és elüldögélnek felette nagy lelki nyugalomban egy órát is úgy, hogy egymáshoz se szólnak, csak néha elkérnek egymástól egy-egy színt. És nekem ezt jó látni, ezt a harmóniát, hogy van egy dolog, amit mindketten egyaránt élveznek és kikapcsolódást nyújt nekik. Meggyőződésem, hogy amúgy erre Krisztiánnak nagyobb szüksége van, mint Editkének. Mert a színezés oldja a stresszt, kikapcsol, feltölt, relaxál és a többi nagyon tökszuper dolog. Nyilván Krisztián sokkal szebben színez, mint Editke, de tőle nem kaptam felhatalmazást (és soha nem is fogok), hogy megmutassam az alkotásait, így az Editke kis kreálmányai legyen itt példának, hogy nem csak felnőtteknek való a felnőtt színező. 



Oké, perszehogy én is látom, hogy sok helyen kiment a vonalból meg több vonalat is egyben kezelt, amit külön kellett volna, de azért ahhoz képest, hogy majdnem 5 éves (ezt így kell mondani, na, nem 4 éves, hanem majdnem 5) szerintem tök jók. A színezők amúgy a Praktika naptárban vannak, így minden hónapban van neki színezési kihívás ;)

3 megjegyzés:

  1. Tök durva, milyen szépérzéke van és milyen jók a színek...be kell vallanom nem gondoltam, hogy ennyi idősen ilyen szépen társítja a színeket. Minden okod megvan a büszkeségre :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg büszke lehetsz! Editke nagyon ügyes!!!! Gyönyörűen színez és rajzol is (oviban mindig megcsodálom)! Biztos, hogy örökölte anyukája kreativitását.

    VálaszTörlés