2016. március 8., kedd

Húsvéti nyuszicsalád

deszkalapokból, ajtó előtti dísznek. Szerintem ez valami egészen cuki húsvéti dekoráció, és ha van egy jó barátnőnk, aki leszállítja a deszkákat, akkor meg filléres dolog. És tényleg filléres, nem ezres kategória, sajnos nagyon sok helyen belefut az ember (vagy csak én...), hogy valaki azt írja, hogy filléres dolog, aztán mire mindent belekalkulálunk, akkor még csak párszázasnak se mondható. 
Az elkészítése se vesz sok időt igénybe, tehát igazi anyuka barát tuti lakásdísz. 
Az ötlet sajnos nem az én fejemből pattant ki, hanem Levendulalány blogján láttam, és egyből beleszerelmesedtem, és elkészítettem. Az ajtónk elé kerültek Nyúlék, bár Krisztián fél tőle, hogy ellopják, de hát szerintem az itteni lopó kommuna nem éppen a stílusérzékével tűnik ki, ezek meg nem olyan értékesek egy kívülállónak, nekem persze igen, mert cukik, és én csináltam őket. De a lopók szerintem nem erre mennek. Vagyis remélem.
Hozzávalók:
  • 3 deszkalap
  • 6 spatula
  • akrilfesték
  • fekete alkoholos filc
  • maradék szalagok
  • színes papír
  • ragasztópisztoly
  • 3 fagolyó (opcionális, olyan díszt rakunk a nyuszikáinkra, amit éppen otthon találunk)
A deszkákat és a spatulákat lefestjük jó híg fehér akrillal, megvárjuk, míg teljesen megszáradnak. Filctollal festünk nekik arcot, meg egy kis pírt színescerkával ;) A spatulára festünk rózsaszín fülbelsőt és odaragasztjuk a deszkákhoz ízlés és fülvilág szerint.

Kötünk sálat/stólát/kendőt a nyuszik nyakába, ragasztóval teszünk még rá pár díszt színes papírból kivágva, és készen is vagyunk Nyúlékkal. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése