2016. március 5., szombat

Nyuszis ajtódísz

Nagy fába vágtam a fejszémet, illetve vágásba az ollómat, vagy varrásba a tűmet. Ahogy tetszik. Krisztina barátosnéjomnak varrtam nyuszis díszt, mert küldött egy képet sok nagyon cuki díszről, és elejtette, hogy hát neki ezt soha nem lesz ideje megvarrni. Én meg gondoltam akkor meglepem egy nyuszis dísszel az éppen aktuális 31 évfordulónkra :D Sokat bénáztam vele, de szerintem megérte. Persze amikor Editke meglátta, hogy mit varrok, egyből neki is kellett egyet készíteni. 
Hozzávalók:
  • barna árnyalatos anyagok (egyszínű, és több mintás)
  • csipke
  • színes szalag
  • vatta
  • kevés filc anyag
  • varrógép, cérna, türelem
Szabásmintám nem volt, csak egy képem, ami alapján nagyjából láttam, hogy mit is kellene varrnom. Először kiszabtam a szíveket, a nyuszi fejét és a füleit. Összevarrtam őket, aztán egy órán keresztül fordítottam ki a 4 nyuszifület :D A szívet kitömtem vattával. Összevarrtam kézzel a nyuszifejet, hímeztem neki szemet, rávarrtam az orrot. A nyuszifejet hozzávarrtam a szívhez, alá illesztettem a csipkét és azt is kézzel varrtam a szívre. És voilá, kész is lettem. Még alulra varrtam egy masnit, a tetejére meg egy akasztót. Leírva egész könnyűnek tűnik, de a két kis nyuszikát elég sokáig varrogattam (de tény, hogy béna vagyok a varrásban).
Editke is segített, a gombostűket imádja :)

 Két szív.
 Nyuszipróba, jó lesz-e a legyártott szabásmintám.
 Félkész nyulak.
 Kriszti nyuszija.
 Kéééész :)
Remélem Kriszti örült neki. A barátságunk sokadik évét pedig egy új kajáldában ünnepeltük meg, a Wow Amerikai Retro Étteremben, ami nagyon-nagyon jó választás volt, de mivel csak a sós gofrit tudtuk megkóstolni (meg a szuper habos turmixot, jajjjjdefinomvolt), így még egyszer vissza kell majd mennünk mindenképpen.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése