2016. március 3., csütörtök

Könyvjelzők

Editke nagyon cuki szokással örvendeztet meg engem, ami a nagy könyvkihívásomhoz kapcsolódik. Eddig is sok könyvet olvastam (ahhoz képest, hogy mennyi időm van :P), de most a kihívás teljesítése miatt extrán belehúztam, és amúgy élvezem is. Az éppen aktuális könyvemet pedig a kanapén tartom a párna mögött, amit egy idő után ki is szúrt Editke, meg azt is, hogy mikor lefekszik, akkor nagy fényárral (mert még mindig nincsen normális olvasólámpám...) elkezdek valamit csinálni, és hát rövid úton kiderült, hogy olvasok. És akkor jött a kis nyunyu ihletése, hogy akkor nekem könyvjelzőket fog gyártani, mert nekem nem olyan rövid "meséim" vannak, mint neki este, tudjam, hogy hol tartok - és minden egyes könyvhöz másikat készít. Szerintem ez nagyon rendes tőle, így soha nem unom meg a könyvjelzőimet, és mindig eszembe jut, milyen egy cuki gyerekem van. Ez csak két példa, mert a könyvek nagy részét könyvtárból vettem most ki (költségtakarékos megoldásként, meg mert szerintem könyvtárba járni igenis jó, és ha lesz egy második életem, akkor tutira könyvtáros leszek), és elfelejtettem a könyvvel együtt lefotózni a jelzőket, pedig mindegyik nagyon cuki volt.

4 megjegyzés:

  1. De kis cuki, melegszívű Editke. Puszi

    VálaszTörlés
  2. Aranykisszíve :D De cuki <3

    Én rögtön az első héten feladtam a könyvkihívást....:(
    Majd talán jövőre...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövőre majd teljes erőbedobással olvasunk együtt, Mara! :) Ami késik, nem múlik, meg majd ha a lányok serdülnek pont eleget olvashatunk :D

      Törlés