2016. október 24., hétfő

Halloweeni pókos frizura

A halloweeni bulihoz jobb esetben jelmez is tartozik, ahhoz meg nyilvánvalóankellllll :P valamilyen frizura. Az interneten láttam ezt a pókos kontyot, amihez nem kell sok minden, de egy gyereknek nagy örömet lehet vele okozni, Editke például 3 napon keresztül csak ezt a pókos hajat akarta viselni, halloween buli ide vagy oda. Videót hozzá  itt találtok. 
Hozzávalók nagyon egyszerűek:
  • hajfánk 
  • 4 darab zseníliadrót
  • sok hullámcsat
  • hajgumi
  • mozgó szemek, vagy kartonpapírból kivágott szem
  • melegragasztó (ez olyan puccos kifejezés a ragasztópisztolyra)
Először a szemet készítsük el, mert ha egy 5 éves gyereknek megcsináljuk a pókhajat, akkor nem fog tudni várni, amíg elkészülnek a szemek ;) Kivágunk egy fehér kartonból két kört, és alkoholos filccel megrajzoljuk a szemet rá, melegragasztóval egy hullámcsatthoz rögzítjük, ennyi. 
Ha elkészült a szem, akkor nekiállhatunk a pók-kontynak. Először is összefogjuk lófarokba a hajat, és a gumi köré tekerjük a 4 lábat, ami két oldalra hajlítva kiadja a pók 8 lábát (mert a póknak 8 lába van, ugye). Aztán ráhúzzuk a hajfánkot, ráfésüljünk a hajat, rögzítjük csattokkal. A lábakat eligazítjuk, majd beletűzzük a szemeket. Amit én láttam videót, ott a konty tetején volt a szem, ahogy itt az első képen van Editke fején, de aztán Editke külön kérésére mi előre tűztük be a pók szemeit, hogy ő is lássa a tükörben (hát igen, egy 5 évesnek vannak furcsa kívánságai :P ).
Ez a tesztüzem volt:
 Előre tűztük végül a szemet ;) (Szerintem olyan cuki gyerekem van, és szép is :P)
 És a buliöltözetben, hajjal, ahogy kell.
Közben sütit is sütöttünk, aminek a kisülését bizony néha nehéz kivárni, nagyon nehéz.... de a haj így hátulról is látszik. 
Volt egy mini arcfestésünk is, amiről én meg is feledkeztem, és mikor kikísértem a vendégeket, nem tudtam, miért mosolyognak olyan furcsán a szomszédok. Aztán rájöttem :P
És a többi résztvevő :) Dóri sajnos lemaradt, ő fotózott. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése