2017. november 18., szombat

Az én levelem a Jézuskának

Editke idén már írásban közölte a Jézuskával, hogy mit szeretne kapni karácsonyra. Nagyon rendes gyerek volt, mert alig kért valamit, amit nem is értek, de nem kell mindenben talán az értelmet keresni ;) Kért egy fülbevalót, mert amit anyától kapott a 6. szülinapjára, azt elhagytam. Nem tudom, hogyan történhetett meg a dolog, de tényleg én hagytam el, a pénztárcámból tűnt el egész pontosan a két szép fülbevaló, és nekem ez elég nagy lelki törést jelentett, mert tényleg tök egyedi volt a fülbevaló, arany, jó drága, és alig hordta pár hétig. Ezért egyértelmű, hogy vennem kell neki egy másikat. Aztán kért még egy királynő szettet, egy zenélő forgós kis téli jelentet, amit nem tudok jobban megfogalmazni, a Karácsonyházban lehet kapni, és nagyon drága, ígya  Jézuskának erre lehet nem lesz kerete, továbbá egy fürdőköntöst. Anyáék Jézuskája már a fürdőköntöst varratja is, Krisztié pedig keresi a királynő szettet. 
Én is írtam levelet a  Jézuskának, de Editke szerint nem biztos, hogy el tudja olvasni, mert csúnyán írok. Amiben van is valami, ezért most ide is leírom a Jézuskának, hogy el tudja olvasni.
Persze ezek tök materialista dolgok, és tudom én, hogy a legfontosabb a szeretet és boldogság karácsonykor. 
De az első, amire nagyon vágyok, régóta, és nem vettem még meg magamnak, az egy zöldségspirálozó. Egészen sokáig azt gondoltam, hogy ez valami tök felesleges ketyere, de Zsuzska felvilágosított, hogy nagyon is hazsnos, és a ch csökkentő életmódomból adódóan (hahaha) nagyon fontos konyhai eszköz lenne. Ebből a kütyüből kb ezerféle van, és én nem tudom, melyik a jó, a lényeg a végeredmény, hogy hosszú spagettiszerű zöldségcsíkok legyenek. 
Aztán a következő kívánságom szintén konyhai dolog, egy állatmintás kekszpecsét. Van már kekszpecsétem, többféle, és nem tudom megmagyarázni a vonzalmamat a kekszpecsétek iránt. Állatosra azért lenne feltétlen szükségem, mert Editke átment rettentő kekszevőbe, és ha állat lenen rajta, akkor a kevésbé cukros-liszteset is megenné, az fix. Ezt a delica kekszpecsétet néztem ki
Amire szintén a konyhában lenne nagy szükségem, az egy új kötény. A régit nagyon szörnyű módon lestrapáltam már az évek alatt. 
Szintén konyhai kellék, és ki tudja már mióta vágyok is rá, és az nem más, mint egy olyan serpenyő, aminek levehető a füle, és így betehető a sütőbe. Most nem tudok rá példát mondani, hogy milyen recepteket néztem,a mihez ez jól jönne, és amúgy még csak a neten se találtam rá példát, de szeretnék egy olyat. Szerintem az az egész fémből van, viszont akkor lehet az én főzőlapomra azt nem lehet rátenni, de hát ezt majd a Jézuska megnézi, és tudni fogja, hogy lehet-e nekem olyat kapni. 
Szintén konyhai cucc a püspökkenyér forma. Van nekem ugyan egy nagyon régi őzgerinc formám, de tiszta rozsda szegény, és mindig olyan rossz érzésem van bele sütit tenni. 
Illetve számos technikai kütyünk elöregedett, mivel mindegyik kb egyszerre vettük le sem merem írni, hány évvel ezelőtt, így vélhetően egyszerre fognak elromolni, amire a mosógép volt az első példa. A második valószínűleg a hajszárító lesz. Ezért szeretnék egy nagyteljesítményű, szűkítőfejjel ellátott, tehát irányíthatóan fújó hajszárítót. 
Aztán még olyan apróságok, minthogy elhagytam egy csomó karkötőmet az utóbbi időben, illetve lestrapálódtak a bizsu nagyméretű gyűrűim, így azokat hozhat a Jézuska nyugodtan :) Persze a színkódok itt is élnek: kék, fekete, piros, fehér, szürke. 

Szerintem egy kávéfőzőre is nagy szükségünk lenne, és az én Jézuskám majdnem azt hozott Krisztiánnak,d e Krisztián szerint a régivel sincsen semmi gond, hát akkor legyen igaza. 
De ha semmit nem is hoz a Jézuska, és csak együtt leszünk mindannyian egészségesen, már az is nagy ajándék, tudom én. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése