2018. június 16., szombat

Búcsú az ovitól

Ez az idő is eljött, hogy Editke elbúcsúzott az óvodától, szeptembertől iskolás gyerek lesz belőle. Mivel a nagy barátnő, Bíborka másik iskolába megy, ezért úgy gondoltam, hogy készítünk neki valami ajándékot, amivel emlékezetében marad ez a 6 éves barátság, hiszen 2012 januárjában találkoztak először a lányok a bölcsiben. A kézenfekvő megoldás az emlékkönyv készítése lett, amihez én fényképeket gyűjtögettem ki, Editke meg rajzolt a könyvbe. 
Nagy öröm volt nekem is visszanézni ezeket a régi képeket, amikor még olyan kicsik voltak a lányok, de láthatóan Editkének és Bíborkának is nagyon bejött ez az ajándék, és ajándék készítés is. 
Az alap egy bolti kis sima emlékkönyv volt, sikerült egészen szépet kapni. 
 Próbáltam összeszedni minden szépírás tudományomat hozzá.
 Ilyen kis képek kerültek bele, milyen kis nyuszik voltak még akkor!
 És Editke rajzai 💓




Szerencsére az átadásról egészen jó minőségű képeket kaptam. Még Zétény van a képen, aki szintén most búcsúzott az oviból a lányokkal együtt. 

 Itt a legcukibbak!
Reméljük az iskola is legalább olyan jó lesz, mint a bölcsi és az ovi!
Kis nyuszikámmal 🐰

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése