2018. október 24., szerda

Süni süti

Ez a recept egy egészen egyszerű recept igazából, csak a formájával lesz extra a dolog. Én nagyon szeretem a linzer tésztát, mert egyszerű, finom, számos módon lehet díszíteni, és nem utolsó sorban persze Editke is nagyon szereti. 
A süti így néz ki, szerintem ezzel meg is vettem mindenkit, hogy érdemes belevágni:
Először elkészítjük a linzer tésztát, hozzávalók ehhez:
  • 15 dkg liszt
  • 10 dkg darált dió (mogyoró, mandula, stb)
  • 20 dkg vaj (vagy margarin)
  • 10 dkg cukor
A hozzávalókból összegyúrjuk a linzertésztát és egy órára hűtőbe tesszük. A hűtőből kivéve diónyi darabokból csepp formákat készítünk és 180 fokon megsütjük a süniket. A fázisfotóimat kitöröltem a telefonomról, sajnos, így nem tudom bemutatni a sok kicsi alap sünit képen, de amikor kisültek naturon, akkor is nagyon cukik voltak.
Ha kihűltek a sünik, akkor olvasztott csokiba mártjuk őket, ahol a tüskék lesznek, majd beleforgatjuk kókuszreszelékbe, rajzolunk nekik szemet és orrot, és hagyjuk megkeményedni a csokit.   
Aztán gyorsan megesszük őket 😋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése