2018. november 27., kedd

Kriszti adventi kalendáriuma

Krisztiánon kívül más felnőttnek még nem készítettem soha adventi kalendáriumot, de most úgy döntöttem az idén, hogy Kriszti megérdemel egyet, különösen, mert nem tűnik most túl fényesnek a lelki állapota, és akkor gondoltam ezzel hátha fel tudom dobni a napjait. Oké, tudom, naiv vagyok, de hát ez van, mindig azt hiszem, hogy szeretettel meg csokival minden problémát meg lehet oldani  😇
Krisztinek feladatos adventi kalendáriumot készítettem, vicces feladatokkal, mint pl fotózkodjon le egy mikulással és küldje el nekem a képet, vagy hallgassa meg az All I want for christmas számot és gondoljon közben rám, gondoltam ezektől felvidul majd. De kapott minden napra egy csokit is, és mindezt (a kinomytatott feladatokat, mert a kézírásomat nem tudja elolvasni, ezt többször megkaptam tőle 😕 ) kindertojás belsőbe csomagoltam be, amit piros krepp papírba csomagoltam szaloncukor formára és számokat is ragasztottam rá. A számos matrica beszerzése nem volt valami egyszerű feladat még október elején, így a müllerben vettem őket, később aztán persze az aldi is tele volt ilyen matricákkal. Ez az én formám. De most vettem előre jövőre is 😛



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése