2019. április 5., péntek

Húsvéti bárányok

A Müllerben láttam pompom bárányokat, és nagyon cukinak is találtam őket, de az áruk kevésbé volt baráti. Egyszerűen nem tudom, hogy lehet ennyiért eladni dolgokat, de két embert is láttam, aki vett ilyen barit, szóval a kereslet megvan rá. Én nem vettem meg, hanem lefotóztam, és Editkével otthon legyártottuk. A mieinknek ugyan lába nem lett, de szerintem még jobban is néznek ki, mint a boltiak, és mondjuk ki nem számoltam, milyen anyagköltségük lehetett, de gondolom kb a bolti negyede, ha nem még kevesebb.
Ez volt az eredeti, ami alapján a mienk készült.
Először gyártottunk pár pompont, ez alapján a videó alapján. A kisebbet Editke gyártotta egyedül, a két nagyobbat én. 
Aztán dekorgumiból kivágtam a fejet és ráragasztottam a szemeket.
A barifejeket rápisztolyoztam a pompomra és már készen is voltak a barik 🐑
Így elég gyors és egyedi húsvéti asztaldíszünk lett, kiegészülve pár pepcos csirkével és hungarocell tojással. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése