2019. május 4., szombat

Szeretet befőtt anyák napjára

Valahol a neten találtam az eredeti ötletet a szeretet befőttre, és ahogy elnéztem a közösségi oldalakon a képeket, mások is meglátták ezt a képet, mert az idei anyák napján tarolt a szeretet befőtt. Pedig azt hittem, hogy én leszek az egyetlen, aki ilyet csinált, hát tévedtem. 
Maga a szeretet befőtt áll egy üvegből, mint minden jól viselkedő befőtt, és benne sok-sok szeretet cédulával, amire a kedvünknek, a megajándékozott kedvének, vagy igazából bármilyen igényünknek megfelelő szövegeket írunk.
Az eredeti ötletben tényleg befőttes üvegekbe kerültek a kedves szavakat tartalmazó üzenetek, de én vettem egy kicsit puccosabb üveget a pepcoban ehhez a befőtthöz. Az eredeti ötletben sima papírra írták a szeretettel teli üzeneteket, ezen is változtattam, mi Editkével színes és mintás papírokat vágtunk fel csíkokra, és arra írtunk a legszebb gyöngybetűinkkel az üzenetet anyának.
A legnagyobb munka amúgy nekem a szép írás volt, Editkének is, a szeretet üzeneteket viszonylag gyorsan kitaláltuk, de bevallom, én nem is írok szépen, sőt, nem is szeretek kézzel írni, és rondás is írok, így ez egy igazi kihívás volt nekem, hogy ízlésesen készítsem el anyának. Editke szerencsére szépen ír, csak neki meg hamar elfáradt a keze. A kis üzenet csíkokat összetekertük, és beletettük az üvegbe.

Végül megtelt az anyának szánt kedves üzenetekkel, a szeretettel az üveg, tettem rá használati utasítást, és már küldtem is a futárral haza.




Boldog anyák napját! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése