2019. június 5., szerda

Rojtos nyaklánc

Elkapott a gépszíj, azt hiszem, már ami a nyaklánc készítést illeti. Az új színű ruháimhoz eléggé kevés meglévő kiegészítőm passzol, ezért be kell újítanom majd pár gyűrűt és karkötőt, de ami most a kedvencem, az a nyaklánc. A rojtos nyaklánc ötletet már régen lementettem a pinteresten, többet is, de ez a változat tetszett a legjobban, amit most itt megmutatok. 
Az anyagbeszerzésem hozzá érdekesen alakult, mert egy kreativ boltban terveztem megvenni hozzá a gyöngyöket, de az orrom előtt bezárt a bolt (oké, elkávéztam az időt Zsuzskával, és jobb is volt úgy, mert) aztán a rossmannban jött velem szemben tök véletlenül egy nyaklánc szett, amit csak fel kellett dobnom a saját készítésű rojtjaimmal (rojtkészítést innen lestem), amik színhelyesek, természetesen, és kész is lett a nyaklánc.
Amúgy nem volt ilyen egyszerű elkészíteni, mert a rojtokat egy szerelőkarikára kellett felapplikálnom ahhoz, hogy a láncra tudjam szerelni, és ez nem volt egyszerű művelet, mert nincsenek spéci kis szerszámaim ehhez, de szerencsére Krisztián hajlandó volt nekem segíteni, annyira, hogy a végén az összes rojtot ő szerelte fel nekem a nyakláncra, és a végén még fűzni is befogtam. Ilyenkor gondolom azt, hogy nem a pénzhez kell feleségül menni, hanem a kedves emberekhez 😍

 És a kész mű használatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése