2019. július 4., csütörtök

Ananász pinata

Editke dzsungel témájú bulijához lett az a remek ötletem, hogy készítek neki egy ananász pinátát, mert mit nekem bolti verzió, lehet ilyet otthon is készíteni. Néha olyna naiv vagyok, tényleg, és elhiszek több mindent, amit nem kellene, pl azt, hogy a youtube szerint pofon egyszerű ananász pinátát készíteni. Nem, nem  az. Egyáltalán nem. És utána mikor szétveri az ember szeretett gyermeke az általa hosszú  órák verejtékével elkészített pinátáját, hát az szívszorító. Na jó, nyilván nem, de azért sajnáltam szegény kis pináta ananászt, hogy szétpüfölődött, jobb sorsra lett volna érdemes. 
Az ötletet az adta, hogy már vagy 3 éve elkészítettem egy papírmasé gömböt egy lufiból kiindulva, mert Editkének szerettem volna a szobájába egy hőlégballon szerű kis díszt. De annyira kikészített akkor ez a papírmasé készítés, hogy az egész annyiban maradt, de szerencsére a gömböt nem dobtam ki, hanem ott figyelt a polcon, jobb sorsra várva. Közben a meszelés alatt előkerültek régi Praktika számok, és az egyikben a pináta készítés volt leírva, és hogy ez milyen egyszerű dolog (perzse, dobozból egy nem kerek formára lehet tényleg az...). És mikor elmélkedtem, hogy milyen pináta lenne az, ami a dzsungel témához illik, akkor jutott eszembe az ananász és a kis papírmasé gömb a  polcon. Nagy örömömben kerestem youtbe videókat a pináta készítéséhez, és ezt találtam ananász témára. Több videót is megnézve, és mivel csak egy darab sárga krepp papírt találtam a boltban (...), arra jutottam, hogy nem vagdosom be háromszögletűre a kis papírcsíkokat, hanem egyszerűen csak bevagdosom rojtosra a csíkok egyik felét. Így is pont elég idegörlő volt, amúgy azért is, emrt elrontottam, és miért is ne, a gömb közepére ragasztottam fel az első csíkot, így kissé nehézkes volt a rojt alá ragasztani, sokkal könnyebb fölé, ahogy a videó is mutatja. Ha bármikor máskor erre adoma  fejem, ne felejtsem el, hogy alulról kezdjük a rotjozást!!!
A krepp papírt végül nem ragasztópisztollyal, hanem sima technokollal ragasztottam fel. 
 Ne középen kezdjük el, neeeee!!!!
 Alakul.
 És a belevalók. Csokik. Amik a melegben megolvadnak. És ha szétverik a gyerekek a pinátát, akkor vagy a fejükre esik, vagy a földön szétploccsan. Nagy tanulságok lettek ám a szülinapon nekem 😛
 Belekerültek ezek a jópofa kis pénztárcák is, ezek a vendég gyerekek ajándékai lettek.
 Aztán ragasztottam bele még vastag kartonból levelet, ezt már ragasztópisztollyal.
 Jó sok levele lett, hogy eltakarja a lyukat a tetején.
 És mivel ez egy menő pináta, ezért készítettem neki napszemüveget is, így lett igazán coool. 
 Nagyobb lett, mint a fejem... 😂
Aztán elment a buliba a pináta, itt még egyben.
És itt már darabokban, szegény feje...

DE próbálok arra gondolni, hogy jó célt szolgált, és a gyerekek nagyon boldogok voltak, hogy volt csillagkonfetti eső és csokihullás 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése